Politica de Livrare si Retur
POLITICA DE LIVRARE
Produsele comandate pe yulge.ro se livrează în termen de 48 de ore, de la data confirmării comenzii dacă aceasta a fost pusă până în ora 15:00. Toate comenzile care sunt plasate în zilele de sâmbăta și duminică se procesează și trimit prin curier începând cu prima zi a săptămânii. În perioadele aglomerate și în perioada sărbătorilor, exista posibilitatea că unele comenzi să aibă mici întârzieri, dar care vor fi anunțate în prealabil, clientului.
Transportul costa 20 ron pentru comenzile pana in 1,500 ron.
POLITICA DE RETUR
Pentru produsele achiziționate online care prezintă defecte în momentul livrării (recepției), clientul trebuie să notifice în scris Yulge în termen de 48 de ore de la livrarea produsului.
Conform ordonanței de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, clientul beneficiază de dreptul de retragere din contract în următoarele condiții:
- Clientul are dreptul să returneze un produs, în termen de 14 zile, începând cu ziua în care a intrat în posesia fizică a produsului. În acest sens, clientul va trebui să informeze vânzătorul despre operațiunea de retur ori prin apel la numărul: 0758817195 ori e-mail la adresa: contact@yulge.ro - unde să menționeze numele, prenumele, numărul de telefon - articolul achiziționat.
- Produsul trebuie să nu fie folosit și să nu fi fost desigilat, accesoriile de protecție să nu fi fost îndepărtate, și trebuie să conțină toate elementele în starea originală, pentru a putea fi revândut ca produs nou. În cazul în care produsul are urme de folosire sau au fost îndepărtate anumite elemente care îl fac impropriu pentru a fi vândut ca și produs nou, returnarea nu poate avea loc.
- Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, produse care prezintă uzură, etc. Consumatorul este responsabil în ceea ce privește scăderea valorii produselor, rezultată din folosirea improprie a acestora, ținând cont de natura, caracteristicile și funcționalitățile produselor.
- Produsul trebuie să fie însoțit de factura fiscală, chitanță, certificat de garanție și orice alte documente care au fost transmise clientului.
- Vânzătorul va rambursa în contul clientului (sau contul bancar pe care îl vom primi de la client) fără întârziere nejustificată, în termen de 14 zile de la data la care a fost informat de decizia de retragere din contract, toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului.
- Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data recepționării produselor care au făcut obiectul vânzării. Rambursarea sumei de bani de către societate, se face doar în contul clientului în cazul în care doriți să returnați un produs pentru că v-ați răzgândit sau nu mai doriți produsul - aveți obligația de a suporta costul transportului.